vrijdag 12 september 2014

San Francisco - Golden Gate Park



Fantastische dag gehad vandaag. Ruim 10 uur op stap geweest en heel veel mooie dingen gezien. Ook de Golden Gate Bridge zonder mist, het was heerlijk zonnig.

Had redelijk geslapen, maar was wel vroeg wakker. Iets over achten ben ik op stap gegaan en eerst met de bus richting het Golden Gate Park. Paar blokken eerder uitgestapt om wat van het straatbeeld te zien en zo het park in gelopen.
Het park is enorm en prachtig aangelegd. Er zijn een aantal musea en overal valt wel iets te zien of te beleven. Ik heb zoveel foto's gemaakt dat ik niet alles in 1 bericht ga proppen, er volgen nog aparte berichten voor de California Academy of Sciences en de Botanical Garden.

Wat ik het liefst wilde zien bevond zich in de eerste helft van het park, in het midden loopt een grote weg waar ik de bus heb genomen richting de Golden Gate Bridge. Alvast even kijken hoe ik straks de stad zal verlaten. Ik ben een kwart van de brug op en neer gelopen. Indrukwekkende constructie.

Hieronder wat plaatjes uit het park.



 
 





1 opmerking:

Unknown zei

Prachtige foto's! Helaas zijn Jolanda en ik hier niet geweest tijdens het bezoek aan Frisco.